The Shed (det snöar ute och jag känner mig konstig)

Något händer med mig när jag kommer hit. Min själ blir bara... konstig. Jag kan inte blogga för jag kan inte skriva för jag kan inte tänka på samma sätt som jag brukar. Jag känner mig bara... konstig. Och jag gör konstiga saker. Den här konstigheten resulterar i oväntade beteenden. Plötsligt har jag spenderat en hel natt med learn to knit-videos på youtube. Plötsligt har jag laddat hem franska hörövningar och stryker runt på Bodens gator och rabblar mystiska fraser om den ekonomiska och politiska situationen på franska. Plötsligt har jag önskat mig och fått en gitarr fast jag är den mest musikaliskt efterblivna någonsin och sedan ägnat 5 dagar åt att försöka stämma den. Helt sporadiskt och utan att jag själv vet varför..
Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jag vet ingenting egentligen. Jag vet bara att det är mörkt, kallt och tyst ute och att jag känner mig... konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0