Peter vann

Mitt stora problem när jag ska skriva artiklar är att jag har två karlar som bråkar om mig.

Herr Självdisciplin:
37-åring åtalad för grov misshandel
37-årig man åtalad för grov misshandel

Herr Doherty:
Britta, du behöver mig

Herr Självdisciplin:
En låt, sen ska Britta ha satt en rubrik. Britta är för lat för sitt eget bästa

Herr Doherty:
Come on and fall into my arms

Herr Självdisciplin:
37-årig man åtalad för grov misshandel
37-årig man åtalad misstänkt för grov misshandel

Herr Doherty:
Talk over gin in teacups and leaves on the lawn

Herr Självdisciplin:
37-årig man åtalad misstänkt för grov misshandel
37-årig man åtalad misstänkt för grov misshandel, fem år efter dådet

Herr Doherty:
More gin in teacups and leaves on the lawn

Herr Självdisciplin:
37-årig man åtalad misstänkt för grov misshandel, fem år efter dådet
37-årig man åtalad misstänkt för grov misshandel, fem år efter dådet inträffat

Herr Doherty:
Meet me in Chinatown for opium and tea

Herr Självdisciplin:
37-årig man åtalad misstänkt för grov misshandel, fem år efter dådet inträffat
37-årig man... 37-årig man... (hostar)

Herr Doherty:
The truth is I'm ruthless, I can't be contained...

Herr Självdisciplin:
Jag ger upp. Du får flickan.

Herr Doherty:
Trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0