Som Sandy fast tvärtom

Jag har haft lite sömnproblem senaste av den härliga anledningen att jag ligger och vrider och vänder på mig och har dåliga låtar i hjärnan. Det har varit många plågsamma I kissed a girl and I liked it nätter förra veckan och det finns inte många låtar som gör mig så olycklig som I kissed a girl and I liked it så det är inte bra. Idag har jag varit vaken men ändå haft något skitoväntat i hjärnan. Look at me I'm Sandra Dee har jag gått runt och nynnat, vilket har varit oerhört frustrerande eftersom det är den enda meningen jag kan dra mig till minnes från min greaseattack där i tredjeklass nån gång. Jag fattade inte varför och det gjorde mig helt jävla ARG, men sen smög min inre bakisfilosof fram och plötsligt kändes allt glasklart. Jag är ju för fan Sandra Dee, fast tvärtom. Idag har nämligen varit en sån dag där jag har suttit och tittat ut genom fönstret som i en film och undrat vad jag pysslar med egentligen. Med mitt liv och med allt. Jag insåg att jag behöver en makeover. En inre makeover alltså för om jag hade haft råd att klippa mig och köpa nya kläder så skulle jag ha gjort nåt annat för pengarna än att klippa mig och köpa nya kläder. Eller just det, det är kanske sånt nya präktiga Britta ska lägga pengar på. Min makeover går alltså ut på att jag ska bli lugn och fin, precis som look at me I'm Sandra Dee. Lugn och fin och präktig och en sån där tjej som går och plockar eller jag vet inte vad man gör när man är lugn och fin och präktig egentligen. Men typ såna grejer antar jag. Jag invigde mitt nya Olivia Newton-Johnliv med att spela alfapet på internet och jag saknar redan mitt gamla jag lite men jag ska kämpa. En lugn och fin och präktig kämpe ska jag beskriva mig som nästa gång nån ber mig att sammanfatta mig själv i tre ord. Det tror jag aldrig nån har bett mig, när jag tänker efter. Och det är inte tre ord heller när jag tänker efter. Men ni fattar. Eller så gör ni inte det.


Och ja, jag brukade skolka från photoshop lektionerna

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BRITTA. fan. vi måste snacka. du e lite overdriven

2009-02-16 @ 10:33:55
Postat av: bb

nej jag är underdriven vet du vad, lång och gänglig

2009-02-16 @ 10:53:13
URL: http://brittafranboden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0