-Han är ju ful, han kanske är nåt för dig

Ja, jag menar, du gillar ju fula killar BB. Jag replikerar så fint och stolt att ursäkta mig om inte jag är ytlig då. Och jag myser åt hur jävla mogen jag låter. Idag kom jag  dock plötsligt till en mindre tjusig insikt. Jag satt och tittade på Australien-bilder och började sakta men säkert se ett samband. Jag är inte alls så jävla djup som jag trodde, jag gillar bara konstigt hår. Så pass ytligt. Du som bor på andra sida jorden har ju faktiskt rödlätta dreads. Det är ett väldigt konstigt hår att ha. Och när jag tänker efter så har ju han som jag kunde svära på sköt blixtar i ögonen på mig för att han var så vacker, en svart jävla tuppkam. Sådan konstig frisyr. Och han, den engelska hoben (som sitter och översättningsredskapar detta just nu och tar åt sig för att jag kallar honom för hob), han har verkligen det största afrot jag nånsin sett. Att ha afro utan anledning är bara underligt. Kom för en tid sen på mig själv med att tänka (efter hemligt antal jägerbombs, but still): "Jätterött hår! Men så konstigt! Men så trevligt!". -Hej kompis, vilket konstigt hår du har!  vill jag alltid utbrista om jag ser någon med lång svart man på bussen. Men jag biter mig alltid i läppen när jag inser att man ses som obehaglig om man pratar med folk på bussen i Sverige. Veckans beroende heter ratemymullet.com. Jag börjar bli orolig för hur det här håller på att utvecklas...

   -Det är konstigt hår jag vill ha!

Kommentarer
Postat av: Jones

Ryktet säger att det är en afrohatt man ska ha iår:

HatHaircut839f7d.jpg" rel="nofollow">http://media.buzzhumor.com/7/AfroHatHaircut839f7d.jpg

2009-01-10 @ 18:14:24
Postat av: BAJSDAGBOKEN

FY JAG VILL INTE HA NÅGON KILLE.HAR FULLT UPP MED MIN MAGE!





www.vardagsbajs.blogg.se







.





2009-01-11 @ 12:47:59
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0