den som vinner, vinner vad?

we must blend into the choir; sing as static with the whole
we must memorize nine numbers and deny we have a soul
and in this endless race for property and privilege to be won
we must run, we must run, we must run


vemharmestpengarvemärsnyggastvemärsmalastvemharmestfacebookvännervemhardyrastkläder
vemärkändastvemärframgångsrikastvemharflestbloggbesökarevemharsnyggastpojkvän/flickvän
vemblirbrunastpåchartersemesterntillayianapavemärlyckligastvemärtrendigastvemtränarmest
vemärduktigastvemharbästbetygvemärstarkastvemkanmestvemvetmestvemärbästvemvinner
vemärmestperfekt
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Jag tävlade som fan, allt skulle jag vinna.

Nu känner jag mig bara trött. Trött och äcklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0